Strony
- Sprzedający - właścicielem i osobą sprzedającą produkty za pośrednictwem strony www.lillemo.pl jest Innomedias Paweł Wiszowaty.
- Kontakt ze Sprzedającym odbywa się za pomocą adresu mailowy kontakt@lillemo.pl.
- Zamawiający - osoba dokonująca zakupów poprzez stronę www.lillemo.pl
Zakupy
- Sprzedaż towarów prowadzona jest przez osobę fizyczną za pośrednictwem internetu.
- Aby skutecznie dokonać zakupu, należy mieć:
- dostęp do komputera bądź innego sprzętu z dostępem do internetu oraz przeglądarki internetowej (Google, Chrome, Internet Explorer itp.)
- aktywny adres mailowy
- dostęp do internetowego konta bankowego
- Zamówienie składane jest za pośrednictwem strony internetowej www.lillemo.pl
- Aby zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć zamówienie (INSTRUKCJA), a następnie opłacić go wykonując przelew. Szczegółowe informacje dotyczące płatności oraz przesyłki znajdziesz TUTAJ.
- Produkty na stronie www.lillemo.pl są dokładnie opisane. Przed zakupem zapoznaj się z ich specyfikacją, a także zasadami bezpieczeństwa dotyczącymi używania wybranych przez Ciebie przedmiotów.
Szczegółowa INSTRUKCJA zakupów
- Wybierz produkt i dodaj go do koszyka klikając przycisk “DODAJ DO KOSZYKA”
- Produkt znajduje się w koszyku.
- Jeśli masz ochotę kontynuować zakupy, przejdź do głównej strony i dodaj kolejne produkty.
- Jeśli w koszyku masz już wszystko i chcesz sfinalizować zakup, kliknij “REALIZUJ ZAMÓWIENIE”.
- Sprawdź zawartość koszyka. Jeśli Twoje zamówienie zgadza się, kliknij “REALIZUJ ZAMÓWIENIE”
- Podczas finalizacji zakupów wybierz opcję “Zamówienie jako gość” dla jednorazowej transakcji lub opcję “Zalogu się”, która pozwala śledzić postęp Twojego procesu zakupowego, dodać adresy i sprawdzić historię zakupów. Pamiętaj, że na każdym etapie możesz sprawdzić swoje zamówienie, kontaktując się bezpośrednio ze Sprzedającym.
- Po wprowadzeniu danych adresowych, kliknij “REALIZUJ ZAMÓWIENIE” i wybierz opcję wysyłki. Ponownie zatwierdź zakup klikając przycisk "REALIZUJ ZAMÓWIENIE". Jeśli posiadasz lub realizujesz aktualny RABAT, pod podsumowaniem kwoty znajdziesz miejsce na wpisanie KODU. Jeśli korzystasz z KODU dla wszystkich klientów (np. rabat z okazji Dnia Dziecka), kod wyświetli się samoistnie, wystarczy go kliknąć, by dodał się w okienku i zliczył kwotę.
- Na stronie pojawią się informacje dotyczące Twojego zamówienia oraz informacje niezbędne do wykonania przelewu.
- Na każdym etapie składania zamówienia możesz je anulować zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków. Możesz wyjść do strony głównej klikając w górny baner lub logo sklepu, lub klikając w ikonę powrotu do poprzedniej strony. Zamówienie niezatwierdzone i/ lub nieopłacone, zostanie automatycznie anulowane.
- Na wskazany przez Ciebie adres e-mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający odebranie zamówienia. W treści wiadomości e-mail otrzymasz zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
CENY
- Ceny na stronie podawane są w złotych polskich, są cenami brutto, zawierają należne podatki.
- Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Zamawiającego.
- Do ceny towaru należy doliczyć koszty przesyłki.
- Nie jest możliwe dokonanie zmiany ceny po złożeniu zamówienia.
DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW
- Wszystkie towary przedstawiane na stronie internetowej www.lillemo.pl, które zawierają cenę inną niż 0zł są dostępne. Towary z ceną 0zł widnieją w katalogu poglądowo i zawierają informację o dostępności w opicie produktu.
- W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Zamawiających, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Zamawiający zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia i podejmie decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
REALIZACJA NIEPEŁNEGO ZAMÓWIENIA
- W przypadku braku danego towaru w magazynie, Zamawiający zostanie poinformowany na adres e-mail o problemach z realizacją zamówienia i dostępnych opcjach (np. częściowa realizacja, pełna realizacja, lecz związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia bez negatywnych skutków dla Zamawiającego).
- Jeśli Zamawiający nie chce, aby zamówienie cząstkowe było realizowane – zamówienie jest wycofywane bez negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego, a w razie dokonania przez niego płatności – kwoty uiszczone zostaną zwrócone.
SPOSÓB ODBIORU I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Dostawy towaru realizowane są na terenie Polski i zagranicą. W przypadku wysyłki poza granice Polski, prosimy o wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym w celu indywidualnej wyceny przesyłki zamówienia.
- Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w ciągu 1 dnia roboczego od jego złożenia. Realizacja rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na konto Sprzedającego.
- Jeżeli wybrany towar jest dostępny, wysłany zostanie do Zamawiającego w ciągu maksymalnie 10 (słownie: dziesięciu) dni roboczych od przekazania go do realizacji.
- Przesyłki nadawane są za pomocą firmy InPost - przewidywany czas dostawy to 1-2 dni robocze oraz Poczty Polskiej 4-5 dni roboczych.
- Sprzedający ponosi odpowiedzialność za dostarczenie zamówionego towaru do momentu jego doręczenia Zamawiającemu.
FORMY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE
- Przelew tradycyjny: Zamawiający samodzielnie dokonuje przelewu bankowego na podany w zamówieniu numer konta. Numer konta bankowego, na które ZAWSZE dokonywane są przelewy za zamówienia to:
58 1140 2004 0000 3102 6978 9735
UMOWA I TERMIN UMOWY
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu www.lillemo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) (dalej jako "Kodeks cywilny").
- Sprzedający zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 10 dni roboczych od złożenia zamówienia lub, w przypadku braku towaru, do poinformowania Zamawiającego o braku towaru w takim terminie.
- W przypadku, gdy deklarowany czas dostawy przekroczy ww. termin, należy bezzwłocznie przekazać odpowiednią informację Sprzedającego, z podaniem numeru zamówienia oraz terminu otrzymania towaru.
- Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 11 dni roboczych.
KOSZT DOSTAWY
- Koszt dostawy w sklepie www.lillemo.pl są zależne od wielkości oraz wagi paczki - zamówionych produktów.
- Koszt dostawy może ulec zmianie w zależności od wielkości zamówienia. Szczegółowy cennik wraz z informacjami o czasach dostawy dostępny jest w zakładce 'INFORMACJE O WYSYŁCE'.
ZWROT ZAMÓWIENIA – odstąpienie od umowy
- Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. W razie odstąpienia przez Zamawiającego od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a wzajemne świadczenia Zamawiającego i Sprzedającego podlegają zwrotowi.
- Odstąpienie przez Zamawiającego od umowy wymaga złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Można to zrobić m.in. poprzez wydrukowanie i wypełnienie dostępnego online formularza "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość" (link do formularza) zgodnego z załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) i wysłania dokumentu do Sprzedającego przed upływem wskazanego powyżej 14-dniowego terminu. Zamawiający jest uprawniony, ale nie zobowiązany do skorzystania z przedmiotowego wzoru.
- Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz zwracany towar należy wysłać na adres:
Innomedia Paweł Wiszowaty, ul. Radosna 2, 18-106 Turośn Dolna. - Zamawiający zobligowany jest pokryć bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedającego (tj. koszt odesłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty bądź innej instytucji).
- Pieniądze zwrócone zostaną Zamawiającemu we wskazany przez niego sposób, np. na podany przez Zamawiającego numer rachunku bankowego w chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Zamawiającego będącego konsumentem dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym i niezmienionym.
- Zamawiający ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
REKLAMACJA
- Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby oferowany towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź był niezgodny z umową, Zamawiającemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- W przypadku wadliwości zamówionego towaru, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, o ile została ona stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Zamawiającemu będącemu konsumentem.
- Zamawiający będący przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił Sprzedającego o wadzie, a w przypadku, gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomił Sprzedającego niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- W przypadku wady towaru, Zamawiający zgłaszający żądanie powinien wskazać swe roszczenia przysługujące mu na mocy przepisów art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego.
- Istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji m.in. poprzez wydrukowanie i wypełnienie dostępnego online formularza "Zgłoszenie reklamacji" (link do formularza).
- Roszczenia wynikające z gwarancji, zgłoszenie reklamacji oraz reklamowany towar należy wysłać na adres:
Innomedia Paweł Wiszowaty
ul.Radosna 2, 18-106 Turośn Dolna - W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczeń dotyczących wadliwego towaru wynikających z rękojmi, Sprzedający niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią żądania Zamawiającego, zwróci się do Zamawiającego o ich uzupełnienie.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedający wyśle do Zamawiającego produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany nakład), zwróci Zamawiającemu pełną kwotę.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.
- W sytuacji negatywnego rozpatrzenia reklamacji, jak również w przypadku dochodzenia przez Zamawiającego roszczeń, Zamawiający może rozwiązać spór bez udziału sądu powszechnego, korzystając z mediacji lub sądownictwa polubownego. W tym celu należy dostarczyć do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedni wniosek o mediację lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
- Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia aż do chwili wysyłki towarów.
- Klient ma dwie możliwości aby skorzystać z ww. uprawnienia:
- należy wysłać maila na adres kontakt@lillemo.pl, z ważnością wysoką oraz zatytułować go: "Rezygnacja z zamówienia nr...". Rezygnacja z zamówienia będzie skuteczna tylko, jeżeli dotrze do sklepu przed wysyłką zamówionego towaru.
- kontakt ze sklepem internetowym poprzez formularz kontaktowy, na witrynie sklepu online i pod mailem kontakt@lillemo.pl
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedający nie wystawia paragonu fiskalnego. Na życzenie Zamawiającego może dołączyć rachunek bądź fakturę.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma celu naruszenia praw Zamawiającego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu.
- O zmianach regulaminu i ich zakresie Zamawiający będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji adres e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się powszechnie obowiązujące odpowiednie przepisy prawne.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Wyrażenie przez Zamawiającego zgody na przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) jest dobrowolne, a brak tej zgody uniemożliwia wykonanie umowy i realizację zamówienia.
- Dane osobowe Zamawiającego są zbierane i przetwarzane w celu wykonania przedmioty umowy i realizacji złożonego zamówienia.
- Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Zamawiającemu materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i prowadzącym sklep internetowy Lille Mo w tym na przesyłanie Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej newslettera.
- Powierzone dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa, takich jak:
- Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz.926, z późn. zm.)
- Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.)
- Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.04.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024)
- Administratorem danych osobowych jest Innomedia Paweł Wiszowaty. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- Użytkownik Serwisu wg nowych przepisów RODO z 25.05.2018 ma prawo w każdej chwili wymagać od Serwisu:
- prawa do bycia zapomnianym, czyli prawo do całkowitego usunięcia jego danych,
- uprawnienie do żądania przeniesienia danych, czyli przekazania ich bezpośrednio innemu, wskazanemu przez osobę fizyczną administratorowi,
- dostępu i wglądu w swoje dane.